Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W przypadku wykrycia wady produktu masz prawo do złożenia reklamacji. W celu jej złożenia, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


Opisz krótko rodzaj wady. Jeśli to możliwe wykonaj zdjęcie wady i prześlij dane na adres flexistyle@onet.pl Mail
 powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

W trakcie procesu rozpatrywania reklamacji możemy poprosić Cię o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FLEXISTYLE Aleksandra Maciągowska
Sielankowa 3
83-010 Straszyn

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FLEXISTYLE Aleksandra Maciągowska
Sielankowa 3
83-010 Straszyn

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwrotowi podlegają produkty nie noszące znamion użytkowania. 

Więcej na temat reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl